«До повного» ще швидше: нові станції Tesla Supercharger V3 скорочують час зарядки електромобілів вдвічі

На початку березня 2019 року, компанія Tesla представила на спеціально організованому заході в штаб-квартирі у Фрімонті (Каліфорнія, США) третє покоління швидких зарядних станцій Supercharger, що відрізняються ще більш високою потужністю. Згідно із заявою виробника електромобілів, нові станції Supercharger V3 здатні забезпечувати пікову зарядну потужність до 250 кВт. Завдяки цьому всього за 5 хвилин можна збільшити запас ходу електромобіля на 120 кілометрів, повідомляє The Verge.

Поточні версії швидких зарядних станцій Supercharger V2 забезпечують вихідний струм потужністю 120 кВт. Майже дворазового підвищення потужності вдалося домогтися завдяки новій конструкції кабелю, в якому тепер використовується рідинне охолодження. Новим станціям не потрібно розподіляти енергію між кількома автомобілями – клієнти завжди зможуть отримати максимальну потужність зарядки. Такий розподіл призводить до зарядки зі зниженням потужності, а отже, швидкість зарядки при великому числі одночасного підключення є одним з головних обмежень зарядних станцій попереднього покоління.

Широке розгортання станцій нового покоління Supercharger V3 компанія Tesla анонсувала вже на квітень 2019 року. Перша така станція була встановлена у Фрімонті й доступна лише обмеженому колу клієнтів компанії, що беруть участь в програмі раннього доступу Tesla. Такі клієнти, як правило, першими отримують останню версію для електромобілів, по суті беручи участь в бета-тестуванні. Як тільки відкриється більше зарядних станцій нового покоління, Tesla збирається випустити масове оновлення прошивки для своїх електромобілів з підтримкою нового стандарту. Також в офіційному блозі Tesla додає, що масове розгортання станцій Supercharger V3 в країнах Європи та Азійсько-Тихоокеанського регіону планується почати в четвертому кварталі 2019 року.

Поряд з цим, компанія також збирається оновити друге покоління зарядних станцій Supercharger V2, підвищивши їхню потужність з поточних 120 кВт до 145 кВт. Відповідно до технічних специфікацій, максимальна зарядна потужність станцій другого покоління становить 150 кВт, проте більшість з них дотепер були обмежені потужністю 120 кВт.

Разом з анонсом нового покоління швидких зарядних станцій Supercharger Tesla представила нову функцію On-Route Battery Warmup. Вона працює на базі інтелектуального алгоритму, який нагріває батарею електромобіля до оптимального для зарядки значення ще при під’їзді до станції швидкої зарядки. За словами Tesla, це дозволяє скоротити час зарядки на 25 відсотків.

Першими скористатися всіма перевагами нових стандартів зарядки зможуть власники електромобілів Tesla Model 3, оскільки в цій моделі використовуються нові акумуляторні батареї. Потужність зарядки для Model S і Model X, випущених дещо раніше, поки буде обмежена поточними 120 кВт. Tesla каже, що збирається підвищити швидкість зарядки останніх, випустивши спеціальне оновлення протягом найближчих місяців, але коли саме це станеться – не уточнюється.

Завдяки станціям Supercharger V3 електромобілі Tesla зможуть перевершити по швидкості зарядки всі електромобілі, доступні наразі на ринку. Як зазначає The Verge, незважаючи на те, що зарядна потужність Supercharger V3 від Tesla нижче, ніж у станцій Electrify America, розроблених Volkswagen (вони забезпечують 350 кВт), останні мають проблеми в кабелях, тому на початку року повідомлялося про те, що ці зарядні станції довелося тимчасово закрити.

Tesla відкрила першу станцію швидкої зарядки Supercharger у вересні 2012 року. З того часу на території США були відкриті 12 888 точок швидкої зарядки та ще 1 441 по всьому світу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *