Новий асортимент гальмівних колодок для електромобілів від ZF Aftermarket

Нове покоління гальмівних колодок від TRW, яке спеціально розроблене для зниження шуму всередині салону та зменшення кількості гальмівного пилу, отримало назву TRW Electric Blue.

У ZF Aftermarket оголосили, що компанія випустила нову лінійку гальмівних колодок під своїм брендом TRW, призначених для електричних транспортних засобів. Лінійка продукції, яка отримала назву TRW Electric Blue, представляє нове покоління гальмівних колодок TRW, що розроблене для зниження рівня гальмівного шуму в салоні та зменшення кількості гальмівного пилу й твердих частинок, йдеться в повідомленні компанії.

У ZF також повідомили, що ця програма буде розширена продуктами для гібридів, які вже знаходяться в процесі тестування.

Варто зазначити, що інноваційна технологія Electric Blue торгової марки TRW та перша гальмівна колодка були представлені ще на виставці Automechanika у Франкфурті у 2018 році. Наразі ж, асортимент продукції гальмівних колодок TRW Electric Blue вже охоплює 97 відсотків європейського парку електромобілів, включаючи Tesla і Nissan Leaf.

“Програма TRW Electric Blue постійно розвивається й надалі: зараз триває тестовий процес випробування гальмівних колодок для гібридних транспортних засобів і формування асортименту. Виробнича програма буде розгорнута протягом наступних місяців”, – йдеться у релізі компанії.

Компанія стверджує, що лінійка TRW Electric Blue виробляється за революційно новою рецептурою гальмівних сумішей, що знижує рівень NVH (Noise, Vibration and Harshness)- показника шумових та вібраційних характеристик, та у комплексі із застосуванням спеціальної багатошарової шумопоглинаючої прокладки й шумоізолюючих аксесуарів.

За оцінками ZF, до 2030 року близько третини всіх автомобілів, що виробляються в усьому світі, будуть суто електричними або гібридними транспортними засобами. Це буде стимулюватися політикою, яка заохочуватиме водіїв, автопарки та муніципалітети купувати екологічно чисті автомобілі. Зони з низьким рівнем викидів зараз діють у 200 містах Європи. Лондон, наприклад, вже зробив крок уперед, ставши першим містом, яке запровадило зону “ультранизьких” викидів.

Але тенденція переходу від звичайних автомобілів до електричних транспортних засобів є причиною занепокоєння у деяких автомайстерень та СТО. Компанія ZF Aftermarket активно бере участь у формуванні aftermarket нового покоління, розробляючи та впроваджуючи спеціальні навчальні програми для механіків по безпечній роботі з високовольтними електричними системами та запасними частинами електромобілів.

“Електричні транспортні засоби зараз вже тут і вони залишаються, – говорить Хельмут Ернст, голова ZF Aftermarket. – Дистриб’ютори та майстерні, які швидше за всіх пристосуються до змін, будуть довгостроковими лідерами, приреченими на успіх. Наші популярні тренінги по високовольтному обладнанню дозволяють клієнтам і партнерам ще на ранній стадії набути ключові навички та кваліфікацію, необхідні для подолання складностей технологій майбутнього”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *