Hella запропонувала рішення для акумуляторів помірних гібридів – так званих Mild Hybrids

Компанія розробила PowerPack 48 V для автомобілів вищих класів потужності. Розробка поєднує в собі 48-вольтову літій-іонну акумуляторну батарею з модулем керування та DC-DC конвертер.

Нові рішення дозволяють зменшити викиди CO2 від 5 до 6 грамів на кілометр і, таким чином, вже у короткостроковій перспективі допоможуть досягти цілей щодо скорочення викидів CO2, йдеться в повідомленні компанії.

Починаючи з 2020 року, викиди CO2 всіх нещодавно зареєстрованих транспортних засобів в ЄС не мають перевищувати граничне значення 95 грамів на кілометр.

«Однак двигун внутрішнього згоряння не зникне відразу. Щоб досягти заданих граничних значень викидів CO2, автомобілі мають бути електрифіковані », – каже Бьорн Твіхауз, керівник центру з розробки рішень для управління енергоспоживанням і член Ради Директорів підрозділу HELLA по електроніці. Для прикладу, Hella розробила дворівневу систему управління батареями (BMS) для транспортних засобів компактного і середнього класу.

Система дозволяє автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння перетворюватися в помірний гібрид (Mild Hybrids). Розробка поєднує в одному продукті окремі основні елементи, такі як батарея 48 В, батарея 12 В і трансформатор напруги (конвертер DC-DC), – і все це реалізовано у формі, яка має вигляд звичайного свинцево-кислотного акумулятора. Це дозволяє легко інтегрувати систему в наявну архітектуру автомобіля. Водночас, система управління батареями подвійної напруги (дворівнева система) виключає потребу у свинцево-кислотній батареї в автомобілі, що є значною перевагою.

Інноваційна система складається з літій-іонних елементів, які інтелектуально перемикаються в залежності від застосування. Таким чином, електрична ємкість може використовуватися конкретно у 12-вольтовій, або у 48-вольтовій електричній системі автомобіля.

Компанія Hella розробила PowerPack 48 V для автомобілів більш високих класів потужності. Розробка поєднує в собі 48-вольтовий літій-іонний акумулятор з системою керування батареєю та DC-DC конвертер. PowerPack 48 V також інсталюється в автомобіль, на додаток до 12-вольтової батареї. Рішення дозволяє реалізувати функції гібридів, такі як рекуперація (здатність відновлювати енергію при гальмуванні) або активний каботаж (двигун внутрішнього згоряння вимкнений під час руху), а також інші функції комфорту для автомобілів класу люкс. Також сюди відносяться функції обслуговування систем зовнішнього освітлення, автоматичного клімат-контролю та активного управління шасі. Нові продукти, в першу чергу, обслуговуватимуть парк 48-вольтових помірних гібридів, що стрімко зростає. Згідно з дослідженнями лондонської компанії IHS Markit, щорічна частка нових реєстрацій у цьому сегменті транспортних засобів зросте в усьому світі з 6 мільйонів у 2020 році до 35 мільйонів у 2030 році.

«Гібридизація з 48-вольтовими системами живлення є особливо перспективною, тому що вона вимагає лише незначного втручання в будову транспортного засобу, а також пропонує ефективні методи відновлення енергії та поліпшену енергоефективність», – зазначає Твіхауз. «З новими продуктами, Hella активно просуває технології електричної мобільності, дозволяючи замовникам з-поміж автовиробників увійти у цей сегмент транспортних засобів».

Компанія вже може запропонувати продукцію для всіх типів приводів – від батарейних сенсорних систем для мікрогібридів (автоматична система запуску / зупинки) до силової електроніки для помірних гібридів і електроніки акумуляторів для високовольтних систем повністю електричних транспортних засобів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *