Група Michelin і GM представляють безповітряні шини для легкових автомобілів

Група Michelin і GM оголосили про укладення угоди з розробки безповітряних шин UPTIS для легкових автомобілів. На ринок вивести новинку планується у 2024 році.

Традиція їздити на колесах з гумовими шинами, накачаними повітрям, пішла ще з кінця XIX століття. Шотландець Джон Данлоп обмотав колеса велосипеда надутим садовим шлангом, завдяки чому їздити на велосипеді стало значно приємніше. Незабаром, отримавши патент, винахідник відкрив свою компанію, яка до сьогоднішнього дня називається його прізвищем – Dunlop. Перший же прокол покришки стався вже в 1889 році, коли велосипедист Вільям Х’юм, котрий використовував шини Данлопа, пробив колесо під час чергових перегонів. Технологіям шин із повітрям під тиском, що використовується вже понад століття, приходять на зміну розробки безповітряних шин. І не лише через вразливість до проколів.

Група Michelin і GM оголосили про укладення угоди з розробки безповітряних шин UPTIS для легкових автомобілів.Для широкого кола споживачів новинка буде доступна у 2024 році.

Перші випробування прототипу в реальних умовах будуть організовані на електрокарі Chevrolet Bolt EV в Мічигані вже в цьому році. Безповітряна конструкція революційної шини UPTIS здатна мінімізувати можливість проколів і падіння тиску, що надає їй суттєвих переваг: 

  • водії легкових автомобілів почуватимуться безпечніше на дорозі;
  • оператори парків легкових автомобілів отримають переваги у вигляді скороченого часу простоїв і підвищення експлуатаційної готовності завдяки відсутності спущених шин і практично майже повній відсутності необхідності в технічному обслуговуванні;
  • дана технологія – це інвестиція в захист екосистеми за рахунок меншої потреби в сировині для виробництва нових шин і шин для заміни.

UPTIS Prototype – це перший крок з розвитку реалізації концепції VISION, яка була представлена на саміті Movin’On у 2017 році. VISION передбачає чотири основні напрямки інноваційного розвитку: відмова від повітря в шинах, обмін даними з системами автомобіля, 3D-друк і абсолютна екологічність (використання тільки матеріалів з поновлюваних джерел або біоматеріалів).

«Технологія UPTIS свідчить про те, що цілі компанії Michelin щодо екологічно безпечних транспортних засобів цілком досяжні, – прокоментував Флоран Менего, Президент Групи Michelin. – Завдяки співпраці зі стратегічними партнерами, такими як компанія GM, що розділяють наше прагнення до перетворення сфери мобільності, ми можемо формувати майбутнє вже сьогодні».

Шина UPTIS Prototype створена для сучасних легкових автомобілів, але при цьому вона відмінно підходить для нових типів транспортних засобів. Одним з факторів для підвищення експлуатаційних показників окремих автомобілів і парків автомобілів майбутнього (автономних, електропривідних, гібридних та інших типів) буде практично повна відсутність потреби в технічному обслуговуванні шин.

«Для General Motors надзвичайно важливі ті можливості, які надає UPTIS, і ми раді співпраці з компанією Michelin над цією революційною технологією. UPTIS ідеально підходить для просування автомобільної промисловості в майбутнє і є відмінним прикладом того, як наші клієнти отримують переваги від співпраці та створення інновацій з нашими партнерами-постачальниками », – зазначив Стів Кіфер, віце-президент з міжнародних закупівель та постачання GM.

«Шина UPTIS Prototype демонструє здатність компанії Michelin пропонувати інноваційні рішення як з точки зору високотехнологічних матеріалів, так і підходу до розробки в тісному партнерстві з компанією GM. Іншими словами, вона підтверджує правильність вибору концепції VISION для інноваційного розвитку в майбутньому, – зазначив Ерік Вінесса, керівник відділу розробок і досліджень Групи, що представив шину UPTIS на саміті Movin’On. – Шина UPTIS демонструє бачення компанії Michelin щодо транспортного засобу в майбутньому. Вона втілює в собі наше прагнення до надання всім людям екологічної мобільності».

UPTIS створені з композитних матеріалів нового покоління, які дозволяють витримувати навантаження, швидкість і динаміку сучасних легкових автомобілів. Ці інновації дають можливість відмовитися від традиційної концепції пневматичних шин, що є значною інвестицією в захист навколишнього середовища: приблизно 200 мільйонів шин у всьому світі передчасно викидаються через проколи, пошкодження або нерівномірний знос, викликаний неправильним тиском повітря у шинах.

Успіхи, досягнуті завдяки створенню прототипу UPTIS, демонструють загальну прихильність Групи Michelin і компанії GM до створення більш безпечних і стійких мобільних рішень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *